martes, 29 de mayo de 2012

Mafiosos amb deliris religiosos: "Jesús seria clarament independentista", segons l'alcalde de Vic

Nova mostra dels deliris sense fi dels nacionalistes:
 
Vila d'Abadal (UDC) assegura que Jesucrist seria "clarament independentista"
L'alcalde de Vic i candidat a liderar UDC, Josep Maria Vila d'Abadal, ha assegurat aquest divendres que Jesucrist seria "clarament independentista", igual que, en la seva opinió, ho és el monestir benedictí de Montserrat.

En entrevistes a 'Nació Digital', 'El Mundo' i Catalunya Ràdio recollides per Europa Press i després de citar la Doctrina Social de l'Església Catòlica, Vila d'Abadal ha assegurat que Jesús de Natzaret "reconeixeria el dret de les nacions al mateix nivell que les persones per al seu desenvolupament i la seva llibertat".

Segons Vila d'Abadal, UDC ha de tornar a l'esperit dels seus fundadors, que van constituir la formació en 1931, i ha assegurat que tots ells en l'actualitat defensarien la independència de Catalunya i una "confederació amb Europa".

Ha assegurat que veu molt difícil aconseguir un acord amb Josep Antoni Duran perquè hi hagi una única llista al congrés que UDC celebrarà aquest cap de setmana a Sitges (Barcelona), ja que defensen tesis molt diferents.

Ha admès que veu complicat que pugui guanyar el congrés, i que després del conclave, vol constituir un corrent intern, i treballar també per facilitar un "pacte estable" entre CiU i ERC.

La situació actual és greu, ha dit, ja que Catalunya està "en una crisi terrible, amb un Govern en fallida, i la societat reclama solucions".

El seu projecte d'UDC passa per que els democristians siguin la avantguarda: "Des de sempre, l'ideari de Unió és molt més avançat, en matèria nacionalista, que el de CDC. En els 90 érem molt més nacionalistes que ells"; pel que considera que aquest escenari ha de recuperar-se.
 
 
.........................................
 
Una nueva muestra más de los delirios sin fin de los necionanistas:
 
Vila d'Abadal (UDC) asegura que Jesucristo sería "claramente independentista"
El alcalde de Vic y candidato a liderar UDC, Josep Maria Vila d'Abadal, ha asegurado este viernes que Jesucristo sería "claramente independentista", al igual que, en su opinión, lo es el monasterio benedictino de Montserrat.

En entrevistas a 'Nació Digital', 'El Mundo' y Catalunya Ràdio recogidas por Europa Press y tras citar la Doctrina Social de la Iglesia Católica, Vila d'Abadal ha asegurado que Jesús de Nazaret "reconocería el derecho de las naciones al mismo nivel que las personas para su desarrollo y su libertad".

Según Vila d'Abadal, UDC debe regresar al espíritu de sus fundadores, que constituyeron la formación en 1931, y ha asegurado que todos ellos en la actualidad defenderían la independencia de Catalunya y una "confederación con Europa".

Ha asegurado que ve muy difícil alcanzar un acuerdo con Josep Antoni Duran para que haya una única lista en el congreso que UDC celebrará este fin de semana en Sitges (Barcelona), puesto que defienden tesis muy diferentes.

Ha admitido que ve complicado que pueda ganar el congreso, y que tras el cónclave, quiere constituir una corriente interna, y trabajar también para facilitar un "pacto estable" entre CiU y ERC.

La situación actual es grave, ha dicho, puesto que Catalunya está "en una crisis terrible, con un Govern en bancarrota, y la sociedad reclama soluciones".

Su proyecto de UDC pasa por que los democristianos sean la avanzadilla: "Desde siempre, el ideario de Unió es mucho más adelantado, en materia nacionalista, que el de CDC. En los 90 éramos mucho más nacionalistas que ellos"; por lo que considera que este escenario debe recuperarse.
 

3 comentarios:

  1. Nos gustaría colaborar en la difusión del blog enlazándolo en la portada de Foro España

    http://foroespana.foroactivo.com/

    A cambio nos gustaría que enlazaras en tu blog al foro. Y por supuesto estás invitado a registrarte en el foro y compartir tus artíclos en él.

    Gracias!

    ResponderEliminar
  2. Muchas gracias por tu comentario. Para mí será todo un placer participar en vuestro foro y enlazarlo aquí. En cuanto tenga un rato libre no dudeis en que me voy a registrar y a promocionarlo desde el blog.

    Un saludo!

    ResponderEliminar
  3. Ya he agregado tu blog a la lista. Lo puedes ver en la portada del foro.
    Para enlazar el foro puedes coger el banner de mi blog:

    http://elprincipatdecatalunya.blogspot.com.es/

    Un saludo.

    ResponderEliminar