martes, 29 de mayo de 2012

Santiago Espot i Pilar Rahola: el totalitarisme i la hipocresia del separatisme

 
L'Ultra Santiago Espot durant la seva aparició estelar a Telecinco
 
El demagog politic Santiago Espot i la intoxicadora profesional Pilar Rahola varen ser dos dels grans protagonistes del programa 'El Gran Debate' ahir a Telecinco, que va tractar sobre la polémica causada pels incidents durant la final de la Copa del Rey a Madrid. El programa va servir un cop més per a demostrar la intolerancia, hipocresia i totalitarisme (el mateix del que acusen a Espanya) propi del separatisme, per molt que cinícament el recobreixin sota un aura mística de "tolerancia" i "tarannà democrátic".
 
Durant tot el transcurs del programa, les intervencions d'aquests dos personatges de la farándula nacionalista, que sembla ser que no tenen cap càrrec de consciencia per rebre diners per participar en un programa d'una televisió espanyola a pesar de l'odi contra Espanya que destilen a diari, van estar plenes de crítiques al govern de Madrid  per el haver autoritzat una manifestació anti-independentista el mateix dia de la final nomès perque aquesta tinguès un signe contrari al seu, així com al govern espanyol, al que van acusar absurdament de "feixista" per permetre l'existencia de partits amb ideologies contraries al separatisme i defensors de la unitat d'Espanya, fet que obviament és un pecat per a aquesta mena de defensors del Pensament Únic Politicament Correcte.
 
Novament queda demostrada la intolerancia inherent al separatisme polític: s'omplen la boca parlant de "democracia", de "llibertats", però són els primers a demanar la il·legalització dels partits que no comulguen amb el seu radicalisme intolerant. Una idea molt vella: "la democracia es bona, sempre que guanyi qui a mi m'interessa. Si no és així, es que la democracia no funciona".
 
No és el primer cop que aquests dos personatges es treuen la careta i mostren la veritable naturalesa de la seva "ideologia". El señor Espot és famós per aquesta participació seva al programa Catalunya Opina de Canal Català, on davant la intervenció d'un altre contertulià no és capaç d'altre cosa que reaccionar amb ira i exigir-li callar violentament:
 
 
En quant a la senyora Rahola, molt es podría parlar d'ella (ja li dedicarem alguna futura entrada). Serveixi com a exemple de la hipocresía inherent a la condició de separatista aquest famós video on queden ensorrats tots els seus arguments:
 
 
.......................................................................
 
Santiago Espot y Pilar Rahola: la hipocresía y totalitarismo del separatismo al descubierto
 
El Ultra Santiago Espot durante su aparición estelar en Telecirco
 
El demagogo político Santiago Espot y la intoxicadora profesional Pilar Rahola fueron dos de los grandes protagonistas del programa 'El Gran Debate' ayer en Telecinco, que trató sobre la polémica desatada por los incidentes durante la final de la Copa del Rey en Madrid. El programa sirvió una vez más para demostrar la intolerancia, hipocresía y totalitarismo (lo mismo de lo que acusan en España) propio del separatismo, por mucho que cínicamente lo recubran bajo un aura mística de "tolerancia" y "talante democrático".

Durante todo el transcurso del programa, las intervenciones de estos dos personajes de la farándula nacionalista, que parece ser que no tienen ningún cargo de conciencia para recibir dinero por participar en un programa de una televisión española a pesar del odio contra España que destilan a diario, estuvieron llenas de críticas al gobierno de Madrid por el haber autorizado una manifestación anti-independentista el mismo día de la final solo porque esta tuvo un signo contrario al suyo, así como hacia el gobierno español, al que acusaron absurdamente de "fascista" por permitir la existencia de partidos con ideologías contrarias al separatismo y defensores de la unidad de España, hecho que obviamente es un pecado para este tipo de defensores del Pensamiento Único Políticamente Correcto.

Nuevamente queda demostrada la intolerancia inherente al separatismo político: se llenan la boca hablando de "democracia", de "libertades", pero son los primeros en pedir la ilegalización de los partidos que no comulguen con su radicalismo intolerante. Una idea muy vieja: "la democracia es buena, siempre que gane quién a mí me interesa. Si no es así, es que la democracia no funciona".

No es la primera vez que estos dos personajes se sacan la careta y muestran la verdadera naturaleza de su "ideología". El señor Espot es famoso por esta participación suya en el programa Cataluña Opina de Canal Català, donde ante la intervención de otro contertulio no es capaz de otro cosa que reaccionar con ira y exigirle callar violentamente:
 
 
 
 
En en cuanto a la señora Rahola, mucho se podría hablar de ella (ya le dedicaremos alguna futura entrada). Sirva como ejemplo de la hipocresía inherente a la condición de separatista este famoso vídeo donde quedan hundidos todos sus argumentos:
 

No hay comentarios:

Publicar un comentario