martes, 29 de mayo de 2012

A sobre de robar-nos, se'ns riuen a la cara

Sembla ser que el señor López Tena no té suficient amb viure una còmoda vida amb el sou que li paguem tots els espanyols als que ell i la seva casta tant odien (i això que se suposa que és "Espanya" la que "ens roba"...), que a sobre ha de riure-se'ns a la cara, recorrent a l'etern mite victimista de la "Espanya lladre"

López Tena sobre el seu sou 'espanyol': 'Qui roba a un lladre'...

El diputat de Solidaritat (SI), Alfons López Tena, ha estat entrevistat en Els Matins de Tv3, on ha defensat obertament que "a Catalunya no li convé unes eleccions anticipades. Per a què? L'endemà seria el mateix: crisi, Espanya ens segueix robant i el PP té majoria".

El dirigent secessionista no es va mostrar preocupat per les últimes enquestes, que auguren que Solidaritat perdria la seva representació al Parlament. "Les enquestes a Catalunya són un arma de combat. Poden sortir els resultats que el mitjà de comunicació vulgui", va indicar, a més de mostrar-se convençut en aquest sentit que "tindrem molt més de quatre diputats".

També ha dit que "el PP vol ser el partit dels espanyols de Catalunya". Sobre el fet que cobrés quan estava en el Poder Judicial, ho ha justificat perquè "qui roba a un lladre té cent anys de perdó". Quant a les seves 'campanes' en el Parlament, va manifestar que "fer política no és fer de buròcrata. El compromís ho tinc amb el poble de Catalunya, no amb la burocràcia".

...................................
Encima de robarnos, se nos ríen en la cara

Parece ser que el señor López Tena no tiene suficiente con vivir una cómoda vida con el sueldo que le pagamos todos los españoles a los que él y su casta tanto odian (y esto que se supone que es "España" la que "nos roba"...), que encima tiene que reírsenos en la cara, recurriendo al eterno mito victimista de la "España ladrona"

López Tena sobre su sueldo 'español': 'Quien roba a un ladrón'...
El diputado de Solidaritat (SI), Alfons López Tena, ha sido entrevistado en Els Matins de TV3, donde ha defendido abiertamente que "a Catalunya no le conviene unas elecciones anticipadas. ¿Para qué? El día siguiente sería lo mismo: crisis, España nos sigue robando y el PP tiene mayoría".
El dirigente secesionista no se mostró preocupado por las últimas encuestas, que auguran que Solidaritat perdería su representación en el Parlamento. "Las encuestas en Cataluña son un arma de combate. Pueden salir los resultados que el medio de comunicación quiera", indicó, además de mostrarse convencido en este sentido de que "tendremos mucho más de cuatro diputados".

También ha dicho que "el PP quiere ser el partido de los españoles de Cataluña". Sobre el hecho de que cobrara cuando estaba en el Poder Judicial, lo ha justificado porque "quien roba a un ladrón tiene cien años de perdón". En cuanto a sus 'campanas' en el Parlament, manifestó que "hacer política no es hacer de burócrata. El compromiso lo tengo con el pueblo de Cataluña, no con la burocracia".

No hay comentarios:

Publicar un comentario