martes, 29 de mayo de 2012

Erasme Torrents: Casta mafiosa en el seu màxim esplendor

Fa unes setmanes, va sortir a la llum la següent notícia, que demostra fins a quin punt está corrompuda la Casta política catalana, i fins a on están disposats a arribar per a consevar els seus negocis bruts. Un ex alcalde del partit mafiós per excel·lencia (CIU) acusat de contractar a un sicari per a assassinar el seu successor, amb el qual es trobava enemistat per una recalificació de terrenys. Sembla propi d'un film hollywoodià, però ha passat a Catalunya:

Ajornat fins a juliol el judici al ex-alcalde de Torrelles de Foix per planejar l'assassinat del seu successor



Erasme Torrents (dreta) darrere una senyera independentista a un acte
del seu partit mafiós

El judici que havia d'iniciar-se aquest dilluns en l'Audiència de Barcelona contra Erasme Torrents, exalcalde de Torrelles de Foix (Alt Penedès) acusat de planejar l'assassinat del seu successor, Salvador Miralles, ha quedat ajornat fins al 16 de juliol. Així ho ha comunicat el Tribunal Superior de Justícia de Catalunya (TSJC), que ha precisat a més que el judici tindrà una durada d'una setmana.


El fiscal demanarà 12 anys de presó per a Torrents, i en la banqueta s'asseuran altres sis acusats, entre ells els dos suposats sicaris que havien d'executar el crim però que finalment van abandonar el pla, a pesar que un d'ells havia arribat a comprar un rifle de mira telescòpica a Andorra.

Convergents tots dos, Miralles era el tinent d'alcalde de Torrents al juliol del 2004, quan li va desbancar mitjançant una moció de censura. L'enfrontament entre tots dos va sorgir per la requalificació d'uns terrens propietat de Torrents impulsada per est i tombada pel nou alcalde.
font: http://www.elperiodico.com/es/noticias/sociedad/aplazado-julio-juicio-exalcalde-torrelles-foix-plan-asesinato-1697522


 .........................................
Hace unas semanas, salió a la luz la siguiente noticia, que demuestra hasta qué punto está corrompida la Casta política catalana, y hasta donde están dispuestos a llegar para consevar sus chanchullos. Un ex alcalde del partido mafioso por excelencia (CIU) acusado de contratar a un sicario para asesinar a su sucesor, con el cual se encontraba enemistado por un quíteme usté esa recalificación. Parece propio de un film hollywoodiense, pero ha pasado en Cataluña

Aplazado hasta julio el juicio al exalcalde de Torrelles de Foix por planear el asesinato de su sucesor



Erasme Torrents (derecha) tras una bandera separatista en
un acto de su partido mafioso

El juicio que debía iniciarse este lunes en la Audiencia de Barcelona contra Erasme Torrents, exalcalde de Torrelles de Foix (Alt Penedès) acusado de planear el asesinato de su sucesor, Salvador Miralles, ha quedado aplazado hasta el 16 de julio. Así lo ha comunicado el Tribunal Superior de Justícia de Catalunya (TSJC), que ha precisado además que el juicio tendrá una duración de una semana.

El fiscal pedirá 12 años de prisión para Torrents, y en el banquillo se sentarán otros seis acusados, entre ellos los dos supuestos sicarios que debían ejecutar el crimen pero que finalmente abandonaron el plan, a pesar de que uno de ellos había llegado a comprar un rifle de mira telescópica en Andorra.
Convergentes ambos, Miralles era el teniente de alcalde de Torrents en julio del 2004, cuando le desbancó mediante una moción de censura. El enfrentamiento entre ambos surgió por la recalificación de unos terrenos propiedad de Torrents impulsada por este y tumbada por el nuevo alcalde.

No hay comentarios:

Publicar un comentario